PenantianKU

pertama sekali aku nak teriak dulu yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.he.dalam bulan januari dulu, aku mendapat panggilan telefon dari wife aku, wife aku cakap nak g klinik. nak g cek tkut2 ade pyakit sebabnye dah dua bulan period x dtg.laps tu xde tnda2 mengandung.yang aku peliknye wife aku ni xde pun muntah2.tu yang aku bertambah risau. aku ckp g la......kalu mengandung ALHAMDULILLAH.........tapi yang aku takut masa tu 'PENYAKIT'.aku cakap kat wife aku, sok terus g la. Esoknye wife aku trus g.....DAN...........................ALHAMDULILLAH...................wife aku disahkan mengandung...tapi aku xnk la heboh2kan lagi kat blog aku ni masa tu. sebabnya masih terlalu awl. Dalam bulan awl bulan februari ari tu, wife aku risau lagi dan aku bertambah risau, dah la berjauhan. kalu korang nak tau, aku kat SABAH, wife aku kat SELANGOR. mengajar kat sana. smp mn dah cerita aku tadi????he. wife aku risau lagi, dia ckp, member2 satu sekolah sume dok tny betul ke mengandung?xde tnd2 mcm org mengandung pun.mula la wife aku risau.wife aku ckp dia nk g klinik nk buat scaning.esknya wife aku g klinik kerajaan. DOC di sana scan la, tapi xnmpk ape2. masa tu isteri aku tepon aku dan menangis.......menangis je die satu mlm.kecewa...tp DOC kerajaan tadi srh g dkt klinik swasta dkt seksyen 13 keesokannya. soknya wife aku g klinik tu.ALHAMDULILLAH.....................scan yang dibuat berjaya menampakkan bayi dan kantung dalam perut isteri aku.Di sini ada gak perkara lucu yang buat aku gelak. DOC yg scan isteri aku tu india. dah selesai scan ape sume, isteri aku ckap la terima kasih kt DOC tu.korg tau ape DOC tu ckp?."BUKAN TERIMA KASIH SAMA SAYA, TAPI SAMA TUHAN"........dah bleh senyum isteri aku masa tu.ALHAMDULILLAH........sekarang aku mnunggu untuk menjadi seorang BAPA. penantian itu satu penyiksaan...betul jugak pepatah ni.....he.sekarang ni umur BABY dalam kandungan isteri aku lebih kurang 2 bulan 2 minggu. SEKIAN..........................

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

salam padei!! ahniah la nak jadi ayah dah. huhu...
dah ada nama ka?

ustaz...... berkata...

thank for comen...belum ado namo lagi.awl lagi..kato org, xleh ado namo awl2 ni...nnt la...dah dkt2 nak bersalin nnt..aku cari nama..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 DiLNaSZ |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | Reviewed by Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.