BOLA.......BOLA.........BOLA




ari ni, daerah kinabatangan telah mengadakan pertndingan bola sepak bawah 12 tahun...aku pun bawak jugak budak aku sertai pertandingan tersebut...alhamdulillah........budak aku menang dengan menumbangkan SK Batu Puteh 2-1. Yang aku lucu, baru minit pertama gol kami sudah dibolosi..may b diaorg lambat panas....tapi sepantas kilat diaorg menyerang balik, dan dapat menyamakan kedudukan tidak sampai 3 minit pihak lawan di depan...pada minit2 terakhir tu la diaorg mnyumbat gol kemenangan. sok ade lagi satu perlawanan, kalau budak aku boleh seri pun besok dengan SK Bukit Garam II, budak aku dah boleh masuk suku akhir..harap diaorg bersemangat lagi kental besok untuk mengekang asakan lawan.he.

1 comments:

Farah berkata...

aslm ust... ndak bha ust... masa sdah habis acara, aq cari ust, tp ntah ust d mna.. T Misni, Sir Javil dgn C Mariam sj t'jumpa.. Aiii.. dorang bilang Ust b'garang d sek.. Jgn garang2 ust.. hehe... Tahniah ust.. semoga dpat anak yg sihat walafiat...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 DiLNaSZ |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | Reviewed by Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.