Tolong Isteri Tersayang







Hari sabtu sebelum buka sekolah ari tu, aku dengan isteri bersama sorang adik ipar aku ( adik isteri aku la yer...HEHE ) g kemas kelas untuk persekolahan sesi 2009. bukan sekolah aku.tapi sekolah isteri aku. aku tolong la ape2 yang patut..susun meja. sapu sampah, buang sampah.banyak lagi la.he. isteri aku mengajar kat selangor...sekolah rendah agama intergrasi seksyen 19...sekolahnya pun besar.budaknya lebih kurang 2 ribu orang.ramai kan????????ni ade la sikit gambar kelas yang telah siap kami sama2 kemas

2 comments:

Farah berkata...

Assalammualaikum ust.. ust x pindah sek ka??? kekeke.. kami 3, nurtang n jira... sek di taman mawar... aq dpat tawaran pg smka yan kedah,aq tolak, sebab aq pikir buruk...sekali tengok yg websitenya, kalah lagi bilik pengantin dr bilik asramanya... siapa suruh mengasi nama yan.. aduii.. sepatutnya jalan ari ni... uSt mmng ndak pindah sek ka? tgk sir rosman, sudah di telipok..hehehe.. Oklah ust, doakan kami semua berjaya ya ust... halalkan makan minum kami... klu ada yg 'ter'lanjur minta maaflaa kami ya ust... kemarin, pulang dr asrama nampak aq dorang c oroi, mardiah, izyan dan sekutu dngnnya..jalan kaki...ya Allah.. byngkan bha ust, dr batu 8 smpi nusa jaya... maw 8 bt jalan kaki.. sudhlaa b'jln ayu...hehe... kesian bha..mama c oroi mencari.. nasib baik ada kami limpas mengasi singgah... aduinaa ust, rindu sdh aq sma dorang.. oklah...ust...ini komputer kesian sdh..'bapanas'...hehe
Aslmkum...

Best regards;
THE PRESIDENT OF FLOWERS(kekeke)

Farah berkata...

hehehe.. di smap labu tu ndak jd.. jadi d tukar pg smka yan kedah itu.. tp, kesiukan sdh aq di taman mawr, banyak sdah kawanku.. jadi mlslaa aq pg sna... d taman mawar pun macam maw sja aq pulang.. apa lg d smnnjung.. yalah ust.. insya-Allah nda jg kami lupa sama itu kulit kacang......

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 DiLNaSZ |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | Reviewed by Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.