Kem memperkasakan solat






Baru-baru ni aku telah adakan satu program untuk murid-murid tahun 6 kt sekolah aku..Program ni aku namakan program memperkasakan solat...Ini atas rasa tanggungjawab yang aku rasa terpikul atas bahu aku...Sebabnya masa kem motivasi ari tu, aku nampak budak-budak ni belum dapat menguasai sepenuhnya kebanyakkan bab2 dalam solat.Jadi, aku adakan program ni supaya diaorang dapat menguasai sepenuhnya dalam bab solat ni. Kalu Korang yang jadi cikgu, tahulah berapa sangat peruntukan masa yang diperuntukan untuk agama islam dalam seminggu. Mana nak ajar sirah, jawi, ibadat dan lain-lain.Kalu x peruntukkan masa khas untuk kita buat program macam ni, nescaya diaorang pergi ke sekolah menengah dengan tidak tahu sembahyang secara lengkapnya.Aku harap sesiapa yang berstatus ustaz ataupun ustazah dapat ambil perhatian dalam bab-bab yang macam ni....penting........................aku sertakan kat cn sedikit sebanyak gambar yang aku sempat ambil semasa program tersebut..

0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 DiLNaSZ |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | Reviewed by Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.